sobota, 20 czerwca 2015

Cześć Kochani,
Postanowiłam w końcu wyjść z ukrycia i podzielić się moją wiedzą, którą zdobyłam na własnych doświadczeniach. Trądzik i tłusta, szorstka cera nie jest mi obca. Pojedyncze wypryski raz na czas, gładka, nieświecąca się twarz również. Jak to możliwe?
Otóż po prawie 9 latach walki z tym wszystkim co młodym dziewczynom spędza sen z powiek, opanowałam swoją sytuacje na twarzy i chętnie opowiem wam co należy robić a o czym całkowicie MUSICIE zapomnieć :)

Dzisiaj mała zapowiedź tego wszystkiego co tu się będzie dziać
-MASECZKA MIGDAŁOWA oczyszczająca i rozświetlająca:

  • łyżeczka zmielonych migdałów
  • łyżeczka płynnego miodu

Dwa składniki razem ze sobą dokładnie wymieszać aż do uzyskania jednolitej masy. W razie potrzeby można dodać odrobinę wody, by maseczka była bardziej płynna niż zbita i przez to łatwiej się nakładała. Pozostawić na twarzy przez około 5 minut, po czym wmasować w skórę wykorzystując migdał jako delikatny peeling a następnie zmyć.



Trzymajcie się, do następnego razu! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz